פורסם על ידי: vandersister | אפריל 18, 2007

שודרגתי!

אני מרגישה נטולת כל השראה כבר יומיים. מאז שגיליתי שיש לי אולקוס, לפי כל הסימנים, הגעתי למסקנה שמי שלוקחת כל כך הרבה תרופות סותרות חומצה, נוגדות התכווצויות קיבה ומונעות רפלוקס לוושט לא צריכה לכתוב פוסטים בבלוגים. מספיק לקחת את הכדורים ולשתוק. הלא כן?

אבל, אז הגיעה הישועה. התרופה האחרונה בסידרה שהרופאה הטובה רשמה לי מעלה אותי לדרגה של אישה ביונית ממש! סטיב אוסטין, ספיידרמן, זינה הנסיכה הלוחמת, אלי האנה – כולם קטנים עלי! ראו והיווכחו בעצמכם  – הנה כך כתוב בעלון של התרופה הגאה הזו, ששמה בישראל "אומפרדקס":

"קבוצה תרפויטית: מקבוצת חוסמי משאבות הפרוטונים PPI".

שמעתם?? חוסמי משאבות פרוטונים!! עכשיו אם מישהו רק ינסה לתקוף אותי באמצעות משאבות פרוטונים, הקיבה שלי תדחה אותו על הסף! וגם תירה עליו בחזרה קצת PPI! מה זה PPI בכלל?… לא חשוב, העיקר שאני מוגנת מפני פרוטונים עוינים!

זה רעיון לא רע בכלל לסרט, אגב – "אולקוס קטלני": הריסון פורד מגלם את תפקידו של לוחם קומנדו לשעבר/קצין בכיר ב- CIA/נשיא ארצות הברית/מישהו גיבור כזה שלא התגלח יומיים (כי ידוע שלגיבורים אין זמן להתגלח ובכלל זיפי זקן יכולים להיות נשק מצוין לעת מצוא), אשר נלחם בעוז כנגד קבוצת פולשים חמושים במשאבות פרוטונים, שמאיימים להחריב את מדינת ארצות הברית ולהקים במקומה פארק שעשועים לחייזרים. את תפקיד הרע יכול לשחק דניס הופר או אנתוני הופקינס. או כמה פרוסות של חצילים מטוגנים.*

*למי שלא מבין את ההקשר, במקרה של קיבה רגישה, אכילת חצילים מטוגנים משולה לאכילת אבקת שריפה וחומר נפץ פלסטי. לא להיט.


תגובות

  1. המממ. אבל מה יקרה אם תותקפי ע"י מישהו ובידו משאבת אלקטרונים?
    (או חלילה – פצצת נויטרונים, שזה מפחיד גם במציאות)

    אל תטעי לחשוב שאת חסינה! לכל גיבור-על יש את הקריפטונייט שלו! אפילו לך!!!1 :mrgreen:

  2. בדיוק לצורך זה נוצרה התרופה "קריפטומיצין" – טבליות נוגדות-קריפטונייט! לא פלא שהמניות של "טבע" נוסקות ללא הרף 🙂

  3. יש לי רק שתי מלים להגיד לך: הליקובקטר פילורי

  4. כן, הרופאה שלי חושדת שאולי השתלט על הבטן שלי החיידק הקטן והמרושע הזה 😦 אני צריכה לעשות מבחן נשיפה בקרוב.


כתיבת תגובה

קטגוריות